İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Akbank Mağduriyet Üst Düzeyde

20 yıldır Akbank'la çalıştığım için güvendiğinden Aksigorta'ya aracımı kasko yaptırdım akabinde pişman oldum. Kaza yaptım aracımı götürdüğüm hiçbir yetkili servis Aksigorta'yla çalışmıyoruz dedi. Ben de bölge temsilcisini aradım, en sonunda kurumsal bir servise yönlendirdi, bugün itibari ile 16. gün daha 3 parça gelmediği için Aksigorta portalı açılmıyor denilip aracım henüz yapılmadı, araç istiyorum. Aksigorta araç vermiyor dar kapsamlı sigorta deniliyor ben yaptırırken dar geniş söylenmedi. Güvendiğimden yaptırdım deniliyorlar ki araç çekiciyle gelmesi lazım bu nasıl saçmalık ayağı ile hastaneye giden hastaya bakmıyorlar mı ambulansla mı gelmen lazım deniliyor? Mağduriyetimin giderilmesini arz ederim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget