Öncelikle 10 yıldan fazladır müşterileriyim. Adana m1 AVM'den 350 TL'ye aldığım kaban ilk kullanımda metal düğmeleri düştü. İskenderun Prime Mall AVM ye iadeye (1 hafta sonra) götürdüm. İade almayacaklarını incelemeye göndereceklerini, sonuca göre ürün kusurlu çıkarsa çek verebileceklerini ilettiler. Yalnız en başından müşteriyi dinlemeyen, iade almamaya yeminli, yetkisi olmadığını belirten (mağaza md. Nün yetkisi yoksa artık kimin var bilmiyorum), beyanınızın doğru olup olmadığını bilemem diyerek yalan söylediğimizi ima eden bir yetkiliyle! Muhatap oldum. Bu prosedür 1 ay sürüyormuş. Journey firmasını kurumsal bir firma zannederdim, bu şekilde müşteri ilişkisiyle firmanın ömrünü çok uzun görmüyorum. Şu ana kadar yaşadıklarımdan sorunu çözmeyeceklerini düşünüyorum umarım beni yanıltırlar.
Yorum Gönder