27.01.2017 tarihinde internetten bebeğim için bebek bezi ve yumuşatıcı siparişi verdim. Ürünler 4 gün sonra adresime teslim edildi. Erkek bebek bezi sipariş etmeme rağmen ürünler kız bebek için kullanılan bebek bezi olarak gönderilmiş. Faturada erkek bebek yazıyor. Ayrıca ürünü sipariş ettiğim gün Happy.avantaj.com'dan aradıklarını bana da uygunsa ellerinde 3 adet 6 litre yumuşatıcı siparişimin ellerinde ürün eksiği olduğundan bir tanesinin 5 litre olarak göndermek zorunda olduklarını söylediler. Kabul ettim. Ürünümün 1 tanesi değil 2 tanesi 5 litre olarak gönderilmiş. Ve ürün bidonunun üzerinde bariz bir şekilde görünen delik mevcut. Yumuşatıcı dökülmüş. Hem yanlış ürün hem de hatalı ürün gönderimi yaptılar. Arıyorum ulaşamıyorum. Lütfen sorunla ilgili tarafıma dönüş yapınız lütfen.
Yorum Gönder