İstanbul Bilişim'den Discovery g5 aldım. Aldığım zaman dokunmatiğinde hafif geç algılama oluyordu ayarlardan düzelir dedim. Sonra baktım şarjda hemen bitiyor. Garantiye verdim. Çünkü artık daha alınalı bir ay olmadan telefonun azcık sürede şarj bitmesi ve dokunmatiğinde takılmalar klavyede bazı harfleri dokununca algılamayıp kapatıp açınca düzelmesine artık dayanamadım. Bir ay bile olmadan telefonum beş gün garantide kaldı. Not olarak batarya değişti kalibrasyon yapıldı ve yazılım güncellendi yazılmış. Ve aldığım ekran koruyucu çöpe atılmış. İki gün geçti batarya eski halinden iyi ama dokunmatik arızası devam ediyor. Güncel yazılım yüklendi yazıyordu ama beş saat boyunca güncelleme yaptım çünkü hiçbir yazılım güncellemesi yapılmamış ki güncellemeleri de başa dönmüş. Tekrar hesaplarımı aktarıp sil baştan her şeyi yüklemişken iki gün sonra yine aynı problem. Telefon ve garanti felaket.
Yorum Gönder