İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Jadem Güzellik Salonu Gaziemir Şubesi Ödemeyi Baştan Yapmasam Hemen İptal Edeceğim Nefret Ettim

Randevuları tam bir sıkıntı. Saat 9'da diyorlar. 10'a yazıyorlar. "9'da gidince surat beş karış 10'da gelin 10'da randevunuz" diyorlar. "Saat 5'te yazıyorlar gidiyorsunuz randevunuz yok" diyorlar. İlgi alaka sıfır, suratları sinir bozuyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget