14.02'de Zonguldak'tan Ankara'ya bulunduğum şehirdeki firma yetersizliği uygun saat bulunmaması nedeniyle hastaneye yetişmek için bilet almak zorunda kaldım. Otobüsün sefer saati geldi ama ortalıkta yok. Yetkili kişiler ile konuşmaya gidiyorum, aracın arıza yaptığını ve yerine yeni araç çıkarılması için telefon görüşmeleri yapıyorlar. Bu aracın arıza yaptığı sefer saatine kadar neden bilinmiyor, öğrenilmiyor. Şimdi bir de 3 saatlik yolda yarım saat ihtiyaç molası! Verirsiniz, neyin ihtiyacı olduğunu asla anlamadığım diğer firmalar dışında sadece sizin verdiğiniz bu molayı. Yine yetişemeyeceğiz muhtemelen gideceğimiz yerlere.
Yorum Gönder