22.12.2016 tarihinde firmanın sitesinden ürün aldım ve B***Ö*** hesabına havale gönderdim. Önce elimizde bu üründen yok başka bir tespih gönderelim diye bilgi verildi. Ben aldığım üründe ısrar edince bir süre beklerseniz imal edip göndereceğiz dendi. Ürün halen elime geçmedi. Aradığımda telefonlarım açılmıyor gönderdiğim mesajlara cevap alamıyorum. Paramın iade edilmesini istiyorum.
Yorum Gönder