M***adlı kişi saçımı kesti. Omuzlarda olacak dediğim saçı kırpa kırpa kulak hizasına getirdi. Çok iddialıydı saç kesimi konusunda. Güvendim. Kestirdiğimden beri aynaya bakamaz oldum. Şekilde almıyor. 75 TL ödedim. Saçıma mı yanayım, ödediğim ücrete mi?
Yorum Gönder