İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Diva Uğur Çok Kötü Saç Kesimi

M***adlı kişi saçımı kesti. Omuzlarda olacak dediğim saçı kırpa kırpa kulak hizasına getirdi. Çok iddialıydı saç kesimi konusunda. Güvendim. Kestirdiğimden beri aynaya bakamaz oldum. Şekilde almıyor. 75 TL ödedim. Saçıma mı yanayım, ödediğim ücrete mi?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget