Alerjim olduğundan dolayı soğansız tavuk döner istedim, Soğanlı geldi bende geri firmayı arayıp soğansız istemiştim Soğanlı geldi dedim ve benden önce özür dilediler, yenisini göndereceklerini söylediler, bende önemli değil herkes hata yapabilir dedim, bir süre sonra bana geri dönüş yapıp gayet kaba bir dille bağırdılar bende karşılık verdim yok işte ben koymadım falan dediler gerçekten bir kurumun bir durum için bu kadar küçülmesi... Bir daha da bu restoranttan ne alırım ne de çevremdekilere aldırırım.
Yorum Gönder