5 Şubat'ta İstanbul'dan Hatay'a İstanbul Seyahat şaş turizm le seyahat ettim. Pozantı'ya doğru ilerlerken şoförün gözler gidiyordu. Uyudu uyuyacaktı, otobüs dolu. Tabi herkes uyuyor uyumayanlar da dikkat etmedi sanırım ki bende bir şey söyleyip de tartışmak istemedim. Uyusaydı önlerde olduğum için tepki verirdim şoför değişene kadar gözümü kırpmadan izledim. Bir an uyusa bağırıp uyandıracaktım. Diğer memnuniyetsizliğimi dile getirmeyeceğim fakat bu en önemlisi otobüs dolu ve herkesin canı tehlikede. Bu çok önemli bir durum.
Yorum Gönder