iPhone 6 64 GB modelini kullanıyorum. Daha önceden bir sıkıntı olduğu için telefonu garantiye yolladım. Bana yeni bir telefon yolladılar. Sıfır olduğunu söylediler. Ama yeni gelen telefon yolladığım telefondan daha fazla sorun çıkardı. Sorunları şöyle özet geçiyorum. Kulaklık takıldığı zaman algılamıyor. Kulaklık tuşları işlemiyor. Şarjı olduğu halde kapanıyor. Bir uygulama açarken ekran kapanıp açılıyor gibi oluyor. Bunlar genel sorunlar. Cihazın daha 3 ay garantisi var. Lütfen buna bir çözüm bulun.
Yorum Gönder