YKM Galeria mağazasına bot almak amaçlı gittim ve Harley Davidson 360 TL'değerindeki botu beğendim ve giydim mağaza personeli 5 sene bile giyersiniz hiçbir şey geçirmez taş gibi bir bot gibi tabirlerde bulundu. Botu satın aldım ve 10. gününde topuğundaki marka kısmının vidası çıktı ve botunda on kısımlardan su geçirdiği tespit ettim. Cevahir AVM'de bulunan YKM'ye gittim, durumu izah ettim "değişimini istiyorum" dedim. "Belli ki fabrika hatalı bir ürün" dedim. "Tabi" dedi "ilk önce incelemeye göndermemiz lazım" dedi ve bu kış ayında 20 gün bekledim! Karşılaştığım sonuç vidası takılmış ve bir sayfa yazı gönderilmiş deri malzeme olduğundan su geçirebilir normaldir! Benim zaten botu giyme amacım su geçirmeme garantisi yoksa spor ayakkabı giyerim "dilerseniz bir daha gönderelim" dedi. İncelemeye bir 15 gün daha bekledim ve sonuç aynı su geçirebilir diye yazı geldi yeniden bu kış ayında beni mağdur ettiniz!
Yorum Gönder