İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turay Turizm Bizi Hiç Bilmediğimiz Bir Yerde Yolun Ortasında İndirdiler.

Trabzon'dan çıkıp Kahramanmaraş'a giden saat 18.00 çıkışlı otobüs bizi hiç bilmediğimiz bir yerde yolun ortasında indirdi. Biletleri internet üzerinden Kahramanmaraş otogara gidecek şekilde almıştık. Ama bizi dinlemeyip hiç bilmediğimiz bir yerde bırakıp gittiler. Şoförün tavrı çok saygısızcaydı. "biletinizi ben kesmedim, bu otobüs Gaziantep'e gidiyor" diye bağırdı. Bu firmadan da çalışanlarından da şikayetçiyiz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget