Ehliyetimi kaybettim. 9 Ocak tarihinde ehliyetimi yenilettim. 15 gün içinde tarafıma geleceği söylendi, yalnız ehliyetim hala tarafıma ulaşmadı. Tokat'ta ikamet ediyorum ve bir önceki ehliyetim Tokat'a gelmişken ehliyetim Sinop'a gitmiş. Kargonuz beni aradı bulunduğunuz ildeki trafik şubeye göndereceğiz dediler ama ehliyetim gelmemiş. 1 aydır ehliyetim tarafıma ulaşmadı ve geçici belgenin süresi doldu ve araç kullanamıyorum. Ehliyetimin yenilendiğine ve kargoya verildiğine dair tarafıma mesaj ile takip numarasında gönderilmedi. Ehliyetim nerede ve hala beden tarafıma ulaşmadı? Konu ile ilgili yetkililerin acil yardımını bekliyorum.
Yorum Gönder