İstanbul AVM 'den yapılan alışverişinde kalan tutarı 550 TL idi işsiz kalınca ödemelerin gecikti ve işe girdim maaş haczi yoluyla borcuna alındı 1700 TL üzerinde meblağ ödendi bende bölgedeki mağazaya uğrayıp senetlerini talep ettim ben senet beklerken şimdi beni bugün aradılar ve hacizler tehdit ediyorlar ödenen paranın faizini hesaplamışlar ana para kadar daha para isteniyor Tüketici Hakem Heyeti'ne de başvuracağım dava da açacağım.
Yorum Gönder