İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 30 Dairelik Binaya 20 Portluk Cihaz Koyduğunuz İçin 1 Senedir Hizmet Alamıyorum.

İstanbul Alibeyköy'de binamızda 30 daire var, fakat nedense 20 portluk telefon hattı takılmış. Günümüzde her evde neredeyse internet ihtiyacı varken ve kullanılırken neden böyle bir şey yapılmış anlamış değilim. Gaziosmanpaşa'da ki Türk Telekom'a gittik dilekçe verdik vs. Ama hala hiçbir işlem yapılmadı. Yaklaşık 1 senedir çalışma yapılsın diye beklemedeyiz. Umarım konuyla alakalı dönüşünüz olur.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget