Uzun zamandır Akbank kredi kartı kullanıcısıyım. Hatta kredi kartlarıyla ilgili güvenlik sorunu yaşadıkları bir dönemde dahi kartımın limitini azalttım ancak kapattırmadım. Her yıl olduğu gibi bu yıl da üyelik ücreti adı altında 107 TL'lik bir miktarı şubat ekstreme ekleyivermişler. Müşteri hizmetlerini aradığımda "iptal" için başvuru yapalım demeye kalmadan müşteri temsilcisi bankadan olumsuz cevap geldi deyiverdi. Kartı iptal et dediğimde gayet umursamaz bir tavırla "iptal işlemine başlayalım" demekte bir sakınca görmedi. Her yıl aynı dönemde müşteriyi bu yolla mağdur etmek Akbank gibi bankaya hiç yakışmıyor. Kartıma yansıyan üyelik ücretin iadesini talep ediyorum aksi takdirde kartı kapatıp Hakem Heyetine şikayette bulunacağım!
Yorum Gönder