Şişli'de bir akademide İşkur'un verdiği kurstan yararlanıyorum. Ocak 10 itibari ile kursa başladık ve bugün 27 Şubat kurs ödememiz yatmadı. İşkur bu ödemeyi neden yapıyor her gün yol paramızı karşılıyor sözde yapamayacaksanız böyle projelerle insanları meşgul etmeyin. Şişli İşkur'u aradım ve durumu söyledim bayana sesini yükseltip beni azarlar pozisyona geldiğinde ismini sorduğum sırada yüzüme telefonu kapattı? Ve ben bunun cevabını aradığım hiçbir yerden alamadım her yere de o bayanı şikayet edeceğim o bayan Şişli İşkur'da çalışıyor işini sevmiyorsan çalışma insanlarla muhatap olmak sorununu çözmek zorundasın sen o işi yapıyorsan hakkını vereceksin eğer vermiyorsan bir sürü okumuş işsiz vatandaşlarımız var onlar yapsın işi. İşkur nasıl böyle insanları kurumda çalıştırıyor şaşırtıcı bir durum ve o kişi tek bana değil herkese bu şekilde davranırken kimsenin müdahale etmemesi olağan dışı!
Yorum Gönder