Çobanpınar markasından düzenli olarak bardak su alırız fakat şu son aldığımız 10 kolide bardakların içinde siyah siyah şeyler var, insan sağlığı bu şakaya gelir mi? Evde çocuklar içiyor, nedir bu içindekiler hemen açıklama yapılmalı, ne olacak şimdi o kadar şu? Resmen israf ya, gerçekten açıklamanızı çok merak ediyorum. Bir an önce geri dönüş yapılmasını bekliyorum. Elimde örnekleri var, incelemeye yollayıp Tüketici Hakları'na da şikayet etmeyi düşünüyorum!
Yorum Gönder