11.02.2017 tarihinde saat 10:59'da cebe havale yaptım, tam 3 saattir hala kod gelmedi. 6 yıldır İş Bankası müşterisiyim bu olaydan sonra kesinlikle bir daha İş Bankası kullanmayacağım, sizin yüzünüzden uçağımı kaçırdım.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder