30/11/2016 'da aldığım saatimi hala kullanamadım. Saati aldıktan bir hafta sonra su geçirdi, servise gönderdiğimde içini temizleyip geri göndermişler fakat fotoğraftada göreceğiniz gibi saatin iç mekanizmasındaki kenar kısmı yapışık olduğu bölümden ayrılmış içinde geziyor. İlk servisten geldiği gibi geri gönderdim tahminen 1,5 ay oldu saat tekrar bugün elime ulaştı fakat aynı şekil geri göndermişler, ne bir kağıt ne servis raporu hiçbir şey yazılmamış. Sözde garantisi var. Acil bana bir yetkilinin geri dönmesini bekliyorum.
Yorum Gönder