iPhone 6S telefonunu alalı 1 yıl oldu. Telefonda ekran koruyucu ve telefon kılıfı bulunuyor. Telefon düştü ve üstündeki ekran koruyucusu ufak bir şekilde kırıldı, önemli değil koruyucuyu değiştiririm dedim fakat baktım ki telefon yamulmuş. Apple Zorlu'yu aradım internetten randevu alın servis baksın dedi ama internetten randevu almak ne mümkün her saat bakmama rağmen hiç boşluk yok. Apple başka servise gidin dedi, İstanbul Abide-i Hürriyet Caddesi üstündeki adı Artı olan servise gittim, orada zorla ilgileniyorlar ve direk kullanıcı hatası 1600 TL verin telefonunuzu değiştirelim deyip gönderdiler. Telefona bakmadılar bile, garanti kapsamında belki bir şey yapılabilir bir bakın dedim. Kullanıcı hatası bir şey yapamayız dediler. Hala borcunu ödediğim severek kullandığım bir telefonda yardımcı olunmaması çok kötü. Apple gibi bir markayı seçmemizin sebebi kalite ve servis.
Yorum Gönder