Garanti için ekstra ücret istersiniz yetmez diğer markalara göre daha pahalı neymiş efendim kaliteliymiş ya ondan! Garanti içinde servis geliyor onu da çağrı merkezi yönlendiriyor sonra apartmana giren elektrik akımı azmış diye tespit edip. "Efenim biz Ümraniye'den geldik ta bu sorun için parayı alacağız" deyip gidiyorlar 90 TL. Keşke evde olsaydım da problemi çıkartsaydım. Kusura bakmayın ben makineye çomak sokmadım, apartmanın elektriğini de almadım. Garanti kapsamında gelmişsiniz ilk çağırış ve o kadar para ödendi kullanıcı kaynaklı 90 TL oldu başka bir şey? Param iade edilmeyene kadar problemi herkese duyuracağım. Satışından bu yana usulsüzlük vardı da bir kez imza atmış bulunduk. 8 aydır hata vermeyen ürün 9. ayda mı voltajını düşürdü hata verdi gülüyorum!
Yorum Gönder