3 kez iptal başvurusu yaptığım, ıslak imza da bıraktığım halde 3 aydır taahhüdü bitmiş olan evde interneti bir türlü kapatmadılar. 3 aydır fazladan her ay 100 TL ödüyorum. Bir interneti kapatmak bu kadar zor mu? Şu Türk Telekom'dan yakamı ne zaman kurtaracağım.
Yorum Gönder