Biraz önce bir adam küfrünü etti ve gitti. Fütursuzca insanlar birbirlerine bu şekilde davranabiliyor. Çünkü denetleyen bir kurul ya da cezai işlem yok. Bu çirkinleşmenin sebebi olabildiğince rahat olmaları. Şikayet ediyorsun tamam ama ne oluyor benim gibi milyonlarca hesap ve milyonlarca o tarz davranışlar sergileyen insanlar var. Nerede bizim hak ve hürriyetimiz kişilik haklarımız bunlarını koruyan bir birim olmalı.
Yorum Gönder