GM 4 Plus cihazımın sol üst köşesinde sararma mevcut. Fazlası ile belirgin. Adana'da bulunan Telpa yetkili servise götürdüm. Telefonu aldılar. İşlem tamamlandı mesajı geldi. Almaya gittim sorun düzeltilmemiş. Sebep cihazın kenarlarında darbe olduğu ve değişimin ekranın tamamında olacağı için sorunumun giderilmediği söylendi. Tek kelimeyle saçmalık. Ben cihazın kenarlarında bulunan soyulmadan şikayetçi değilim. Benim sorunum ekranda. Komple değiştirmeyi, beni ilgilendirmiyor. Benim sorunum ekranda benim sorunumu halledin. Servise bu durumu anlattım. Fotolarını merkeze gönderdiklerini ve merkezin kabul etmediği söylendi. Yani merkez telefonun iç ekranında olan sorunu müşteri hatası olarak gösteriyor. Tamir yapılmamasına rağmen telefonum sıfırlanmış. Madem tamir yapılmayacak neden sıfırlıyorsunuz. Yani ben telefonumda numaralar ve fotoğraflarım silinsin diye servise götürmüş oldum.
Yorum Gönder