İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Koton Can ve Mal Güvenliğiniz Tehlikede.

Bugün (27.02.2017) az önce (18:40 civarı) Sefaköy Armonipark'ta ki Koton mağazasına daha önceden aldığım pantolonun paçasını aldırmak için girdim. Görevli bayan pantolonun paça boyunu alırken kaşla göz arasında biri içinde daha önceden başka bir mağazadan aldığım iki şişe toplam 60 TL'değerindeki poşetimi çaldı. Bu kadar kurumsal sözde tercih edilen bir markanın mağazasının bu derece güvensiz ve tehlikeli bir hal alacağı aklımın ucundan geçmemekle beraber, bunun üzerine kamera kayıtlarına bakalım dediğimde kamera sistemlerinin bulunmadığını söylediler. Mağazada herhangi bir güvenlik de mevcut değil. Söyler misiniz ürünleri istediği kadar iyi olsun veya olmasın herhangi bir can ve mal güvenliğinizin bulunmadığı bir ortamda nasıl alışveriş edebilir siniz? Üstelik şu anda benim zararım 60 TL ancak yarın öbür gün başka birinin daha büyük kayıplar yaşamamasını nasıl garanti edebilirsiniz?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget