Haziran 2016 yılının ilk haftası gibi direk dikilmesi için dilekçe verdim ve yetkili kişiler talebimi aldıklarını söylediler ama ne yazıktır ki tam 8 aydır hiçbir icraat yok ve ben iyice bu konuda sıkıldığımı itiraf etmeliyim. Bir direği bu süre zarfınca dikilememesi firmanın baştan sağma iş yapmasını göstermektedir. Başka bir adresimizde bir aboneliğimiz daha var ve bunu da bu yüzden iptal edeceğimi size bildireyim, konu fatura ödemesi olduğunda böyle 8 ay beklemiyorsunuz. 8 aydır yapmadığım şey kalmadı ama ortada var kocaman bir sıfır.
Yorum Gönder