Ben Sony Xperia Z1 i ilk çıktığı gibi 2.000 TL ile aldım. İlk ayda tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Mesaj yazıyorum tuşlar kendi kendine basılıyordu tekrar tekrar formatlamam icap ediyordu. Aldığımdan beri telefon görüşmelerimde karşı tarafa ses gitmiyor ve ses gitmeyince hoparlöre verdiğimde ise ses komple gidiyordu artık. İki defa Teleservice'e göndermeme rağmen bu sorunu gideremediler. Ekran camım kırıldı servise gönderdim. Su geçirmeyen telefonum servisten sonra su geçirmeye başladı. Tekrar servise gönderdim 1.668 TL istediler. Telefonu 2 buçuk yıl bile kullanamadım. Donma çok oluyordu ve mesaj tuşları kafayı yiyordu.
Yorum Gönder