Öncelikle belirtmek isterim cihazım donma sorunu ve aşırı ısınma vardı haliyle bende garantiye gönderdim, göndermeden önce resimlerini çektim fakat 7 gün sonra servisten arayıp cihazın yamuk olduğunu ve 260 TL ücret ödediğim takdirde cihazımın tamir olacağı söylediler! Benim cihazım yamuk değildi? Tamam cihaz yamuk tamir edemiyorsunuz! Kardeşimin de General Mobile 5 Plus vardı o yamuktu ve ücretsiz nasıl ana kart kasa değişimi yapıldı? Yasal işlemleri hafta içi başlatacağım gereğini mahkemeye taşıyarak hakkımı alacağım alın teriyle kazanıp terimi telefona yatırıyorum ve düştüğüm şu hale bak.
Yorum Gönder