İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Alanya Devlet Hastanesi Acilde İlgisizlik!

2 gündür şiddetli kuyruk sokumu ağrısından hastaneye gidiyorum bugün de gittim genel cerrah nöbetçi diye ağlayarak girip artık dayanamadığımı söyledim ve böyle bir şey için genel cerrahın bana bakmak zorunda olmadığını her ne kadar ağrım var desem de bu acil mi deyip dalga geçtikleri bir hastane burası ve hiçbir şey yapmadan geri gönderdiler salı günü gel dediler. Hepsi asık suratlı ve ilgisiz bir de çok iş yapıyorlar gibi dalga geçiyorlar. Genel cerrah acaba keyfiniz istediğinde mi muayene ediyorsunuz? bu nasıl bir düzen? her şeyi geçtim hepimiz insanız bu kadar olmaz ama gerekli her yere şikayet edeceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget