New Balance aldığım ayakkabı 5. gün dikişi açıldı firmaya yolladım. Öylece geri yolladılar. Bende 2. defa yolladım böyle saçmalık olamaz. Dünya para ver, 3 gün sonra açılsın hani bunun garantisi? Bir daha asla New Balance almam!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder