Sony Xperia c4 cihazımı kronik dokunmatik sorunu ve kendini resetleme sorunu gibi sebeplerle Ankara Teleservice'ye verdim sözde cihazıma su teması olmuş. 1059 ₺ ücret çıkarttılar ve garanti kapsamı dışına çıkardılar. Cihazımda sıvı teması olsa neden göndereyim? Hadi gönderdim diyelim garanti kapsamı dışına çıkacağını bildiğim halde göndermem sizce mantıklı mı? Şu durumda mağdur durumuna düştüm. Telefonumda kesinlikle sıvı teması bulunmamaktadır. Kendilerine e-mail attım geri dönüş sağlanmadı. Milletin üç kuruş parasına göz dikmeyin. Yapamıyorsanız eğer bu işi bırakın. Ayrıca telefonla da ulaşılamıyor. Muhatap olacağım insan dahi yok. Sadece ödeme seçeneği mevcut. Yazıktır yapmayın böyle şeyler.
Yorum Gönder