Ocak 2017 de maaşımdan zorunlu kesilerek Anadolu Hayat Emeklilik hesaplarına yatırılan tutarı almak için 2 gündür çağrı merkezini arıyorum. Dün aradığımda sistem güncellemesi yapıldığını ve bugün (21.02.2017) de işlem yapabileceklerini belirtiler. Bugün aradığımda da yine sistemin çalışmadığını yarın aramam gerektiğini belirttiler. Kayıt açıp sistem çalıştığında işlem yapmalarını rica ettim, kabul etmediler. Mesajla işlem yapabileceğimi belirttiler, mesaj attım yine sistemin yenilenmesi ile ilgili mesaj aldım.
Yorum Gönder