Garanti Bankası'nda bulunan TL hesabıma yurt dışından 2 transfer yaptım. Birincisi 78 euro, diğeri 86 euro. İlk transferde hiçbir sorun yaşamadım. TL hesabıma TL'ye çevrilmiş olarak transfer ücretinin hepsi geldi. Fakat 2. transfer 1 ay geçmesine rağmen bir türlü hesabıma geçmedi. "Haklı müşteri hizmetleri" ne mail atarak durumu ilettim. Netice alamadım. Bunun üzerine Garanti Bankası'ndan Euro hesabı oluşturdum. Birkaç yazışmadan sonra para euro hesabıma geldi. Fakat 28 euro komisyon ücreti kesilmiş. Müşteri hizmetleri ile telefonla görüştüm, neden bu kadar yüksek bir komisyon alındı, birincisinden alınmadı, ikincisinden alındı. Netice alamayınca 3-4 sefer mail attım, banka ile hala yazışıyoruz, bir türlü sorduğum soruya cevap vermiyorlar. Çok basit soruyorum, neye göre komisyon alıyorsunuz?
Yorum Gönder