21 Ocak tarihi öncesi, bahsi geçen firmanın bilgim dışında yapmış olduğu hareketler, ek hesaptan para çekme vb. durumlarından dolayı ayrılma talebimi firmaya ilettim. Hesapta birikmiş 800 küsur liram varken 600 lira kadar ceza ödemeyi kabul ederek ayrılma talebimi bıraktım. Yanlış bilgilendirme ve aboneliğim sırasında yaşadığım birkaç durumdan dolayı bu kararı aldım. 25 Ocak tarihinde ayrılma talebime ait işlemlerin tamamlandığına dair bir mesaj aldım. O günden bu yana (1 ay) ne ödeme ne de herhangi bir bilgilendirme almadım. 445500 numarasını aradığımda ya ulaşılamıyor ya da telesekreterden öteye geçemiyorum. Kurumumuz Nisan ayı itibari ile otomatik BES sistemi geçecek ve ben bahsettiğim sebeplerden dolayı arkadaşlarımı konusunda uyaracağım.
Yorum Gönder