İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

FLO-Ziylan Mağazacılık Botun Bilek Kısmı Dar Olması, Çalışanların Saygısızlığı.

Botun bilek kısmına model için dikiş atılmış. Tam orası da botun daralmasına sebep olmuş. Botu zar zor giyiyorsunuz fakat botu ayaktan çıkartmak mümkün değil. Şubeye gittim şikayetlerimi bildirdim,botu benden aldılar bilek kısmını döveceklerini söylediler. Bot geldi tekrar denedim yine aynı botta hiçbir değişiklik yok. Şubeye tekrar gittiğimde de; ne yapabiliriz ki gibi değişik cümlelerle karşılaştım benim oradaki çalışanlarla bir problemim yok olamaz da zaten. Ben onlara kibar davranıyorsam onlarında bana karşı öyle olmalarını isterdim. Benim sorunum botumla çünkü 125 TL para verdim. Kusura bakmayın da bizde parayı sokaktan süpürmüyoruz. Aldık botu tamam fakat bir sorun çıkabilir bu normal bir şey binlerce ayakkabının içinde bazı modeller problemli olabilir. Sizde bunu kabul edin ve müşterilerle biraz daha saygılı konuşursa çalışanlar. Ha bota ne mi oldu giyilmedi ve evde bekliyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget