26 Ocak 2017 tarihinde abonelik işlemi için telefon görüşmesi yaptım, en geç 30 Ocak 2017 tarihinde kurulum için çalışanların geleceği söylendi ve kabul ettim.031**** numaradan arandığımda sistemimizde arıza olduğundan 03 Şubat 2017 tarihinde Cuma günü kurulum yapabileceklerini söylediler ve kabul ettim. 31 Ocak 2017 tarihinde tekrar 03**** numaradan arandım,01 Şubat 2017 tarihinde Çarşamba günü boşluk oluştuğunu ve öğleden sonra kurulum ekibinin geleceği bilgisi verildi ve kabul ettim. 1 Şubat 2017 tarihinde Çarşamba günü sabah saat 10:30'da 03*** numaradan arandım sistemlerde arıza var cihazları tanıtamıyoruz, kurulum randevusu için tekrar aranacağım söylendi. Beni arayan olmadı kurulum için, bugün 03 Şubat 2017 9.gün oldu. 03***8 - 03****-03*** numaralarından kurulum için iletişime geçmemi söylüyorlar fakat cevap veren yok.
Yorum Gönder