İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Boyner Doğum Günü Hediyesi İçin Verdiğim Sipariş 5 Gündür Tedarik Sürecinde!

3 Şubat'a yetişir düşüncesi ile 30 Ocak'ta verdiğim sipariş hala tedarik sürecinde görünüyor. 2 Şubat tarihinde riske atmamak için müşteri hizmetlerini aradım ve bana tedarik sürecinin maksimum 4 iş günü olduğunu ve 2 Şubat'ta ürünün kargoya verilip 3 Şubat'ta teslim edileceğini iletti. 3 Şubat'ta tekrar aradım ve hala tedarik sürecinde olduğunu, özür dileyerek depoya bilgi vereceklerini ilettiler. Bütün bunları müşteri hizmetlerini bizzat arayarak ben öğrendim. Bana kimse gecikme ile ilgili bilgi verme gereği bile duymadı. Üretilen çözümde şu; doğum günü sahibi ürünü gidip en yakın Boyner mağazasından teslim alacak. Yaşadığım ve doğum günü sahibine yaşattığınız bu eşsiz deneyim dünyada bir ilktir herhalde. Türkiye'nin Lider Mağazacılık lideri olma yolunda ve böylesine rekabetçi bir ekosistemde var olan müşterinin memnuniyetini sağlayamadıktan sonra dükkanı kapatıp gidin bence.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget