İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İDO Sefer Saatini Değiştirdiğim İçin %30 Fark Ödedim.

4 Şubat'ta Bursa'dan İstanbul'a gitmek için ayın 3'ünde bilet satın aldım. Ancak özel bir durumdan dolayı biletimin saatini değiştirmem gerekti. Gece saat 1 sularında sabah 10.30 için biletimi değiştirmek istediğimi söyledim ve %30 fark ücreti ödemem gerektiği söylendi. Biletimi satın alalı 1 saat olmamıştı. Bu gerçekten çok fazla bir rakam, hele ki ulaşım kalitesi hiç olmayan bir firma için 42 TL para vermiş olmak gerçekten hiç hoş değil. Eski koltukları ve kokan feribotun içinde 2 saat kalmak zaten sağlıksızken, firmanın hizmet kalitesi-ücret orantısızlığı çok ilginç. İDO'yu eskiden kullanırdım ve çok memnundum ama rekabete ayak uyduramadılar sanırım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget