Dr. Fikret Çelik ile burun estetiği için görüşmeye gittim. Kendisine nasıl bir burun istediğime anlatırken ben ölçülere göre yapıyorum sıkıntı yok dedi. Bana bırak dedi. Bir çok hasta hem de iki üç kere ameliyat olanlar bana geliyor dedi. Sonuç olarak; söyledikleri bana güven verse de ilk yaptığı ameliyat kötü geçti ve bir boksör burnum oldu. Ameliyat olduğunu kimse anlamayacak dedi. Gerçekten de öyle o kadar kötü oldu ki ameliyat mı oldun demek yerine burnunu yaptırsana diyenler oldu. Ayrıca şunu belirteyim ki ameliyat üzerinden 1 hafta geçmeden burnum 2-3 defa kanadı kan kaybından öleceğimi zannettim. Kan durmayınca hastanede kendi durdurdu ve üstelik parasını da bana ödetti. Daha bitmedi bu kadar olan olay üzerine hadi bir hata olmuştur diyerek ikinci ameliyatı da bana daha düşük fiyata yapacağını söyledi ve bir ameliyat daha oldum. Yine sonuç hüsran.
Yorum Gönder