Firmamız maaşlarımızın artık Odeobank'a yatacağını iletip bankadan 2 personel gelerek hesaplar açıldı. Personeller maaş müşterisi olduğumuz için ortak ATM'lerden hiçbir ücret ödemeden, kesilmeden paramızı çekebileceğimizi ve internet bankacılığı ya da mobil bankacılıktan yine hiçbir ücret ödemeden paramızı EFT ya da havale yapabileceğimizi ilettiler. Fakat ilk maaşlarımız yattığında hiçbir ATM'den paramızı çekemedik ve ücret kesildi. Ayrıca bakiye sorgulamada bile 1 TL ücret kesiliyordu. İnternet bankacılığı ve mobil bankacılıkta yine aynı durum ile karşılaştık. Banka ücret kesilmeyeceğini söylemesine rağmen ücret alınıyordu. Bunun haricinde bu durumu iletmek için müşteri hizmetlerini aradık müşteri hizmetleri bu durumda bir şey yapamayacaklarını ilettiler. Konuyla ilgili hem kendilerinin öne sürdükleri bir işlemi yapamama durumlarını anlayamadık. Yardımlarınız rica olunur.
Yorum Gönder