14.01.2017 tarihinde Evkur'dan Samsung marka çamaşır makinesi aldım, fakat makine geldiğinden beri sesli çalışıyor ama artık dün itibariyle şiddetini oldukça arttırdı, patlayacak gibi sesler çıkarmaya başladı adeta, makine evin içinde geziyor ve komşularımız dahi rahatsız oldular. 6 aylık bebeğim uykusundan ağlayarak uyandı ve hiçbir şekilde Evkur'dan yardımcı olmadılar. Kendileri beni teknik servise yönlendirdi serviste bakmaya geldiğinde servis ücreti alacağını söyledi. Bu şaka mı ya daha 2 hafta olmuş makineyi alalı kendi paramla rezillik çekiyorum. Resmen ürünü satana kadar etrafımda döndüler sattıktan sonra da yüzüme bakmadılar. Ama ben bu sorunumu mahkemeye kadar taşıyacağım bu ben 6 aylık bebeğimi bırakıp asgari ücretle işe gidiyorum sabahın köründe aldığım iki kuruşa da bu insanlara yedirtmem asla hakkımı yedirtmem!
Yorum Gönder