İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Başkent Doğalgaz Bu Nasıl Bir Firma?

Ben böyle şey görmedim. 1 ay önce yeni abonelik açtırdım. 1 hafta içinde kontrol edeceğiz diye randevu verdiler. Geldi baktı menfez açılması gerekiyor dediler. Hastalıkla işlerle uğraşıyoruz. Menfez için dün kontrole geleceklerini mesaj attılar. Evde bulunamadık. Kalkmışlar gazı kesmişler. Bir de üstüne üstlük bu karda kışta gaz alamayalım diye de kartıma bloke koymuşlar. Bunu da az önce gazmatik ten kredi kartıyla gaz almaya çalışırken öğrendim. Oturduğum bina da kimsede duvarda delik yok. Ülkede bu kadar sorun varken uğraşacak beni buldular sanki. Düzgün bir firma olsa not bırakır şu tarihte tekrar geleceğiz uyarı vs. Yapar. Bu nasıl bir ahlaksızlıktır ya! Bu soğukta benim yaşama hakkıma ısınma ihtiyacıma mani oluyorsunuz? Gaz zehirlenmesi için delik açmadım diye gazdan değil soğuktan hasta olacağız evde. Tek kelime ile saçma sapan bir şirket. Hakkımı helal etmiyorum asla!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget