Vodafone Red M kullanıcısıyım. 1 günlük gecikme nedeni ile kısıtlanan hattımın faturasını ödediğim halde üzerinden 12 saat geçti ve hattım hala kullanıma açılmadı. Saatlerdir mağdur durumdayım. İşlerim aksadı müşteri hizmetlerine ya ulaşılmıyor ya da çare bulmuyorlar. Artık yeter şikayet edebileceğim tüm yerlerden hakkımı arayacağım parasıyla mağdur oluyoruz resmen.
Yorum Gönder