Şarküteriden aldığım Cumhuriyet Sucukları'ndan bıçakla kestiğim sırada pis dışkı çıktı ve çok kötü kokuyordu. Ürünü yarın devletin gerekli kurumlarına incelenmesi için göndereceğim. Midenizin kalkmaması için paylaşmıyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder