Ekran kırık diye Ekmen Servis'e gönderdiğim servis telefonumu tam 2 ay yapmayıp parça yok diye tarafıma iade etti. Ayrıca 350 TL istendi. Telefonumu Bakırköy M** E***e verdim 1000 TL fiyat istediler haksızlık mı? Sorumsuzluk mu adını artık siz koyun. Telefonunun sorununu dahi anlamayan sorumsuz servisten başka bir işe yaranıldığı yok artık bu ilgisizliğe bir çare bulun! Telefon elimde bekliyor fiyatı 2000 TL servis ücreti 1000 TL daha da artar bu fiyat biraz ilgi telefonları suratına kapatmakla bitmiyor bu iş.
Yorum Gönder