Yaklaşık iki ay önce Pendik'te bulunan bir Vodafone iletişim merkezine girdim orada bana fatura esnek ekstra diye bir tarife gösterdiler ve tarifenin içeriğinde 750 dakika her yöne 1000 SMS ve 10 GB internet olduğu söylendi ve görevli arkadaşlar bana bu 10 GB internet sadece Ocak ayına ait bir kampanya olarak istediğim gibi 7\24 kullanabileceğimi söylediler. Fakat müşteri hizmetleriyle görüştüğümde böyle olmadığını 5 GB'nı akşam 21.00-09,00 arası kullanacağımı söylediler. Ben durumu oradaki görevli arkadaşlara belirttim onlar bana tekrar iletişim merkeziyle görüşmemi söylediler. Bende tekrar görüştüm bana yine aynı şeyi 7/24 10 GB internet kullanabileceğimi söylediler. Sürekli oyalıyorlar bir türlü sorunumu çözmüyorlar.
Yorum Gönder