3 Şubat tarihinde bebek maması kampanyasında 10'lu paket hipp3 bebek maması sipariş ettim siparişim fatura edildiği ve tarafımdan ödemesi alındığı halde gelen kargo paketimden çıkmadı ilgili yerleri defalarca aradım ancak bir sonuca varamadım,sürekli beklemem talep ediliyor. Ödemesini yaptığım ve kargo süresini beklediğim bir ürün için daha fazla beklemek istemiyorum. E-bebek.com firmasından bebeğim doğduğundan beri alışveriş yapardım online satıştaki bu iş bilmez halleriyle bezdirdiler. Acil şekilde ürünümün tarafıma gönderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder