İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Deriden Müşteri Memnuniyeti mi O da Ne?

Ankara Kentpark mağazasından 9 Aralık tarihinde aldığım Pegia marka botum yürürken özellikle sağ ayak topuk kısmı sürekli inip çıkma yapıyor bot ayağımdan fırlayacak gibi mağazaya götürdüm ama nerede ürünü alırken olan güler yüz oraya takılmıyorum artık tamam topuktan besleyelim dendi bu arada kendi numaramdan bir küçük numara aldım ona rağmen bu sorunu yaşıyorum yaptılar tekrar aynı sorun sanki hiç yapılmamış gibi bugün ürünü tekrar gönderdim kendim gidemedim biz bu ürünü yaptırdık yapabileceğimiz bir şey yok demişler bu nasıl iş bu nasıl hizmet anlayışı müşteri memnun değil rahatsız daha iki aylık bot en azından bir incelemeye gönderelim ya da başka ne yapabiliriz asla burunlarından kıl aldırmıyorlar ben müşteri hizmetlerini aradım hemen fakat orada da aynı tavır asla müşteriye taviz yok bu nedir ya?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget